COOKIES OP www.astrealaw.be

Astrea gebruikt cookies om er voor te zorgen dat bezoekers op de meest optimale manier gebruik kunnen maken van de toepassingen van deze website. Cookies kunnen ook gebruikt worden om bezoekersgedrag op anonieme wijze te meten en te analyseren en om de inhoud van de website te verbeteren. Bemerk dat indien u geen cookies wenst te aanvaarden, het mogelijk is dat bepaalde toepassingen op deze website door u niet of niet optimaal toegankelijk zijn.

Print Friendly and PDF NL | FR | EN | DE

UITZICHTLOOS IS NIET VERLOREN

HET PROBLEEM

Een Zweedse distributeur verdeelde zijn toestellen in België via een Belgische distributeur. Deze distributeur weigerde plots zijn facturen nog verder te betalen aan de Zweedse producent en verschuilde zich hierbij achter de levering van zogenaamde gebrekkige producten. Een negatief deskundigenrapport draaide de rollen om, waardoor de Zweedse producent plots een veelvoud van haar eigen vordering diende te betalen.

 

DE OPLOSSING

Astrea vocht met succes het negatieve deskundigenverslag aan voor de rechtbank en bekwam de aanstelling van een nieuwe deskundige. Lopende het nieuwe deskundigenonderzoek, kwamen de partijen ingevolge de pragmatische aanpak van Astrea tot een minnelijke regeling.

HET PROBLEEM

Een Zweedse distributeur verdeelde zijn toestellen in België via een Belgische distributeur. Deze distributeur weigerde plots zijn facturen nog verder te betalen aan de Zweedse producent en verschuilde zich hierbij achter de levering van zogenaamde gebrekkige producten. Een negatief deskundigenrapport draaide de rollen om, waardoor de Zweedse producent plots een veelvoud van haar eigen vordering diende te betalen.

 

DE OPLOSSING

Astrea vocht met succes het negatieve deskundigenverslag aan voor de rechtbank en bekwam de aanstelling van een nieuwe deskundige. Lopende het nieuwe deskundigenonderzoek, kwamen de partijen ingevolge de pragmatische aanpak van Astrea tot een minnelijke regeling.