COOKIES OP www.astrealaw.be

Astrea gebruikt cookies om er voor te zorgen dat bezoekers op de meest optimale manier gebruik kunnen maken van de toepassingen van deze website. Cookies kunnen ook gebruikt worden om bezoekersgedrag op anonieme wijze te meten en te analyseren en om de inhoud van de website te verbeteren. Bemerk dat indien u geen cookies wenst te aanvaarden, het mogelijk is dat bepaalde toepassingen op deze website door u niet of niet optimaal toegankelijk zijn.

Print Friendly and PDF NL | FR | EN | DE

DE GEVAREN VAN RECLAME

HET PROBLEEM

Een constructeur had een grootschalige reclamecampagne gepland met gratis onderhoud, gratis wegbijstand en een verlengde garantie. De campagne beloofde heel wat aandacht te oogsten. Maar toen de constructeur Astrea kort voor de lancering toch vroeg om het aanbod voor de zekerheid toch even  juridisch door te lichten, bleek de hele constructie verkeerd. De campagne kon niet meer stilgelegd worden. Een fiasco dreigde.

DE OPLOSSING

Astrea riep alle hens aan dek. De volledige achterliggende juridische constructie werd herzien, de onderhandelingen met de partners werden heropgestart om nieuwe, haalbare voorwaarden te bekomen, enz. Uiteindelijk kon de campagne alsnog op de geplande startdatum gelanceerd worden, zonder dat de consument ook maar iets heeft gemerkt van de vele doorgevoerde wijzigingen. Maar de cliënt had zich veel kosten en moeite kunnen besparen door alles op voorhand te laten screenen. Wat hij daarna dan ook telkens plichtsgetrouw deed.

HET PROBLEEM

Een constructeur had een grootschalige reclamecampagne gepland met gratis onderhoud, gratis wegbijstand en een verlengde garantie. De campagne beloofde heel wat aandacht te oogsten. Maar toen de constructeur Astrea kort voor de lancering toch vroeg om het aanbod voor de zekerheid toch even  juridisch door te lichten, bleek de hele constructie verkeerd. De campagne kon niet meer stilgelegd worden. Een fiasco dreigde.

DE OPLOSSING

Astrea riep alle hens aan dek. De volledige achterliggende juridische constructie werd herzien, de onderhandelingen met de partners werden heropgestart om nieuwe, haalbare voorwaarden te bekomen, enz. Uiteindelijk kon de campagne alsnog op de geplande startdatum gelanceerd worden, zonder dat de consument ook maar iets heeft gemerkt van de vele doorgevoerde wijzigingen. Maar de cliënt had zich veel kosten en moeite kunnen besparen door alles op voorhand te laten screenen. Wat hij daarna dan ook telkens plichtsgetrouw deed.